Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гнітецький Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Бажеріна К. В. 
Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гнітецький Є. В. 
Маркетинговий аспект інноваційної діяльності економічних суб'єктів за концепцією сталого розвитку [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 24. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_24_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гнітецький Є. В. 
Сутність та взаємозв’язки між базовими категоріями теорії інновацій [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький. // Ефективна економіка. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_8_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.35 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Солнцев С. 
Світовий досвід функціонування технопарків та особливості їх розвитку в Україні [Електронний ресурс] / С. Солнцев, Є. Гнітецький // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(1). - С. 279-283 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(1)__59
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гнітецький Є. В. 
Big data в маркетингу: орієнтація на споживача [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.617 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гнітецький Є. В. 
Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_46
Досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.997 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Гнітецький Є. В. 
Маркетинг у метапросторі [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький, С. О. Лебеденко, О. С. Лимар // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 119-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.039 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шульгіна Л. М. 
Методологія дослідження підходів до формування ціннісних орієнтирів особистості в системі освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Шульгіна, Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 22. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Царьова Т. О. 
Види технологічного прогнозування у стратегічному плануванні [Електронний ресурс] / Т. О. Царьова, О. В. Зозульов, Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 22. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_22_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського