Пошуковий запит: (<.>A=Гнітецький Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Бажеріна К. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів [Електронний ресурс] / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_4
|
2. |
Гнітецький Є. В. Маркетинговий аспект інноваційної діяльності економічних суб'єктів за концепцією сталого розвитку [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 24. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_24_19
|
3. |
Гнітецький Є. В. Сутність та взаємозв’язки між базовими категоріями теорії інновацій [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький. // Ефективна економіка. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_8_34
|
4. |
Солнцев С. Світовий досвід функціонування технопарків та особливості їх розвитку в Україні [Електронний ресурс] / С. Солнцев, Є. Гнітецький // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(1). - С. 279-283 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(1)__59
|
5. |
Гнітецький Є. В. Big data в маркетингу: орієнтація на споживача [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_45
|
6. |
Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_46 Досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.
|
7. |
Гнітецький Є. В. Маркетинг у метапросторі [Електронний ресурс] / Є. В. Гнітецький, С. О. Лебеденко, О. С. Лимар // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 119-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_2_12
|
8. |
Шульгіна Л. М. Методологія дослідження підходів до формування ціннісних орієнтирів особистості в системі освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Шульгіна, Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 22. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_22_16
|
9. |
Царьова Т. О. Види технологічного прогнозування у стратегічному плануванні [Електронний ресурс] / Т. О. Царьова, О. В. Зозульов, Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 22. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_22_17
|